„Ostatni taki bal w Hotelu Europejskim” – pokaz Anny Krzyżanowskiej
Naturalny jedwab, romantyczny tiul, szlachetne tkaniny oraz niekonwencjonalne wykorzystanie tradycyjnej owczej wełny i oryginalnych nieprzemakalnych tworzyw złożyły się na niebanalną kolekcję karnawałową projektantki Anny Krzyżanowskiej. Pokaz mody odbył się w Hotelu Europejskim w dniu 12 grudnia 2012 roku.

 

data 12.12.2012, autor: Magdalena Romanowicz i Anturaż PR

Jedyny taki bal u Anny Krzyżanowskiej
Nadchodzący czas karnawału stał się doskonałym pretekstem dla Anny Krzyżanowskiej, aby zaprezentować swoje ulubione stroje balowe.

 

data 05.12.2012, autor: Magdalena Romanowicz dla Luxury & Style Magazine

Noc Kairu w zimowym wydaniu Anny Krzyżanowskiej
Anna Krzyżanowska, zainspirowana zróżnicowanym klimatem Afryki, kolekcję jesienno-zimową 2012-2013 zaprojektowała opierając się na szlachetnych tkaninach, które zestawiła z surowymi elementami typu kamienie szlachetne, skóry, futra oraz imitacje piór. Efekt został osiągnięty – elegancja połączona z tymi bogactwami przyrody jest trendem panującym z nadchodzącym sezonie.

 

data 10.12, autor: Magdalena Romanowicz dla Imperium Kobiet

Showroom – najwyższa jakość prezentacji luksusowych dóbr i usług
Branża ekskluzywna to prekursor w profesjonalnej obsłudze klienta. Wyznacza  ona standardy, które kopiowane są przez instytucje oferujące mainstreamowe produkty. I zwraca uwagę na to, że wyznacznikiem luksusu, prócz ceny,  jest przedstawienie oferowanego dobra lub usługi w elitarny sposób. A najlepsza forma prezentacji to showroom, który pomaga w nawiązaniu niepowtarzalnej relacji z klientami.

 

data 01.10.12, autor: Magdalena Romanowicz dla Top10tastes